klub dobrej muzyki FORUM   kdm.pl kdm.pl - Koncerty - Grupy <\\><
===
 FAQFAQ  RulesRegulamin  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Tlumaczenie muzyki chrzescijanskiej - POMOC w pisaniu pracy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum: Klub Dobrej Muzyki kdm.pl Strona Główna -> Dobra Muzyka w Polsce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemekwk
Nowy
Nowy


Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 3

PostWysłany: 08.11.2009 18:52:40    Temat postu: Tlumaczenie muzyki chrzescijanskiej - POMOC w pisaniu pracy Odpowiedz z cytatem

Witajcie:)
Jestem studentem anglistyki i zabieram sie wlasnie do pisania pracy. Chcialbym napisac cos o tlumaczeniu tekstow piosenek chrzescijanskich, ale aby moc sie za to zabrac musze miec odpowiednio duza ilosc materialu.
Dlatego prosze Was o pomoc.
Musze wyszukac piosenki, ktore zostaly przetlumaczone z jezyka angielskiego. Ale aby dane byly wartosciowe nie moga to byc tlumaczenia anonimowe. Tak wiec pomoze mi wszystko co bedzie podpisane np. "Przetlumaczono przez...", czyli piosenki zamieszczane na plytach polskich wykonawcow i w polskich spiewnikach. Prosze, podsuwajcie mi tylko nazwe wykonawcy, tytul piosenki i tytul plyty na ktorej umieszczona jest piosenka (ja juz pozniej to sobie sprawdze) lub spiewniki, w ktorych jest przetlumaczona dana piosenka.
Z gory dziekuje za Wasza pomoc:)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
   
tkaa85
Pismak
Pismak


Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 72
Skąd: z daleka

PostWysłany: 08.11.2009 20:26:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hej, piszesz z fonetyki czy językoznawstwa?
temat trochę ciężki bo pozostają ci piosenki hillsongów lub united life.
Większość piosenek w śpiewniku pielgrzyma były tłumaczone z języka niemieckiego.
pozdrawiam!
Powrót do góry